Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

FMF linin erken emekliliği VE sosyal hakları üzerine yazılmış yazıları buradan okuyabilirsiniz.

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen sinoşş tarih Pzt May 11, 2009 4:50 pm

bende bu konu çok sıkıntılar çektim birçok işe girip çıktım malesef kendi branşımı bile yapamıyorum.sizlere katılıyorum.bu konuda ne gerekiyorsa yapalım.
Ağrısız Günler..
sinoşş
 
Mesajlar: 12
Kayıt: Pzt Mar 31, 2008 3:37 pm
Konum: İZMİR

sessiz

Mesajgönderen zübeyde tarih Sal May 12, 2009 5:19 pm

doktorlar bile bu konuda sessiz kalıyo bakalım..hacettepeye gittim bügün üstelik agrılarim vardı.. tetkiklerden sonra ne diyecek...doktorlar bile böbrek yetmezliği başladığında ancak manulen emekli olabilirsiniz diyorlar..biz saglık bakanlığına doktorlar araçılığı ile ulaşacagız artık..

arkadaşım kimse kimsenin halinden anlamaz ancak aynı derdi çekenler anlar
zübeyde
 
Mesajlar: 5
Kayıt: Pzr May 03, 2009 11:39 pm

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen gülden tarih Prş May 21, 2009 12:17 pm

malesef ülkemizde gözle görünür bir özürün sakatlığın olucak ki veriyorlar ozaman emekliliği.ben 1 aydır uğraşıyorum özürlü kartı almak için.bi kaç senedir çalışamıyorum çünkü.fmf den dolayı ki amlolidim var bu yüzden dalak ameliyatı oldum yani cerrahi müdahalem var,+ tansiyon ve kolostrol hastasıyım falan filan yani.ama sadece % 10 verdiler oda tansiyon hastalığıma.malesef kabul görmüyor arkadaşlar FMF özürlü grubuna girmiyor.elime bir dosya verdiler o dosyada malesef hiç bir grubta bizim hastalıktan bahsedilmiyor o yüzden yüzdelik veremiyorlar.belki ilerde arkadaşlar.
gülden
 
Mesajlar: 42
Kayıt: Çrş Şub 27, 2008 7:42 pm
Konum: İZMİR

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen marmara tarih Cmt Tem 18, 2009 1:48 pm

erken emeklilik konusunda bir ilerleme kaydedildi mi?
marmara
 
Mesajlar: 7
Kayıt: Cum Tem 17, 2009 6:41 pm
Konum: ADANA

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen marmara tarih Cmt Tem 18, 2009 1:51 pm

ben aranızda çok yeniyim. Gerçekten merak ediyorum; erken emekliliğe yol açan bir hastalığım mı var? benim 2500 gün primim var, 3600 günde emekli olabilir miyim? Bi de birisi artık bana bir merhaba derse sevinirim :)
marmara
 
Mesajlar: 7
Kayıt: Cum Tem 17, 2009 6:41 pm
Konum: ADANA

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen BiriciM tarih Pzt Eki 05, 2009 12:37 pm

Şikayetlerimizi bakanlarımıza duyarabileceğimiz adres:http://www.akim.akparti.org.tr/akp.akim/faces/internetBasvuruGiris.jsp yollayalalım birlik olalım hep beraber sesimizi duyuralım.bizim çektiğimiz acıyı kimse bilmez.
BiriciM
 
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Eki 05, 2009 10:29 am

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen murat14 tarih Prş Kas 26, 2009 1:59 am

ben şu an açıköğretim okuyorum ve de bir işde çalışmak istiyorum ama kendime güvenemiyorum çünkü 2 saat ayakta kaldığımda eklem ağrılarım hemen başlıyor ve geçmeside uzun sürüyor. çalışmak beni yormuyor ama şu ayak ağrıları beni bitiriyor. masa başı işleri düşündüm onda bile uzun süre akayığı sallandırdığımda gene başlıyor ağrılar sizler nasıl çalışıyorsunuz nerelerde çalışıyorsunuz ve ne gibi sıkıntılarınız oluyor benimle paylaşırsanız sevinirim
murat14
 
Mesajlar: 7
Kayıt: Cum Eyl 14, 2007 8:09 pm

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen mertcan tarih Pzt Mar 01, 2010 12:51 pm

BEN ŞU AN NORMAL 25 YILIMI DOLDURARAK NORMAL EMEKLİ OLDUM GÖREVİM FAAL PERSONEL YANİ HER İKLİMDE TÜM ZOR ŞARTLARDA GECE GÜNDÜZ ÇALIŞA BİLİR GÖREVİM BU İDİ KAÇKEZ HEYETE ÇIKTIM BEN BUNU DAHİ DEGİŞTİREMEDİM SİZLER MÜCADELENİZLE BU HAKKI ALIRSANIZ SİZLER TEBRİK ETMEK LAZIM ÇÜNKÜ DOKTORLARIMIZIN GÖZÜNDE AL BİR HAP KURTARDIN GİTTİ SAYGILARIMLA
mertcan
 
Mesajlar: 2
Kayıt: Pzt Mar 01, 2010 12:17 pm

Re: Malulen emeklik isteyen dostlar hani nerdesiniz ya !!!!!

Mesajgönderen HAKAN ÇAVDAR tarih Sal Eyl 20, 2011 5:28 pm

Türkiyede her hangi bir hareket yok dimi emeklilik için fmf liler 60 lı yaşlara kadar telef olurlar
İLK ÖNCELERİ YADIRGADIM AMA KOLŞİN DE BENDE KONTROL DE HASTALIĞIMI SEVİYORUM O DA BENİ AMA BAZEN TARTIŞIYORUZ O DA BENIM CANIMI YAKIYO HERSEVGİDE BİRAZ ACI OLMALI BENCE
HAKAN ÇAVDAR
 
Mesajlar: 8
Kayıt: Prş Ağu 24, 2006 1:02 pm
Konum: TOKAT

Önceki

Dön EMEKLİLİK VE SOSYAL HAKLAR

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir